Jajaja

Festen i lördags va mkt trevlig, det ända jag har att klaga på va väl att vissa personer vid namnbokstav B & D dök upp och dom vill inte jag umgås med, men så länge jag slapp snacka med dom så klaga jag inte :P
Vi åkte hem vid 12 tiden när dom skulle ut på puben, Tofflan hämtade oss och körde. Va så trött så somnade direkt när jag kom hem.
Igår va typ som alla andra söndagar, dryga som vanligt. Jag och Tim tog en promenad till Konusm för och handla lite. Städade undan endel och sen lagade mat, blev blodpudding, stektpotatis och bacon, mm va gott det är :) Tim tatuerade Lars så jag fick ta den första gången av tvätten sj. Tvättade mellan 19-23. Badade muffins sedan, dom blev jätte goda :)
Tim och jag skulle lyssna på ljudcd snabba cach, tror inte jag hann lyssna så långt innan jag slocknade på soffan, Tim somnade oxå, så vaknade vid 1 på natten, så då gick vi och la oss i sän gen :P
Idag ska jag jobba. Sen ska jag och Tim kolla på den där 3 rummaren igen, Tim har ju inte sett den.
Nä nu ska jag gör mig iordning innan jag ska gå.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Så Tim tattuerar? är han bra eller? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback