Lördag

Idag har jag och baby varit och kollat på Harry Potter och halvblodsprinsen påbio. Den va bra, fast inte lika bra som jag hade förväntat mig och slutet va inte direkt någon höjdare, så lite besviken blev jag allt. Men det va mysigt att gå på bio, har inte varit på bio på 3 år.
Varit ute och gått en runda nu har vi gjort, blev en runda på ca 1 timme, härligt va det. Så ska ta och göra smoothis med jordgubbar, mango och juice nu.

Har även gjort en polisanmälan på dom som busringer, fick nr till tila span som jag ska ringa på måndag så kollar dom upp privat nr som ringer till Tim, så få vi nr. Ska bli intressant att se vilka det är som håller på!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sfolsson

varför stänger han inte bara av ljudet/telefonen?

då får man skylla sig själv.

dumfan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback