Min älskling är så snäll <3


Jobbat idag, när jag jobbade ringde Tim och berättade att han hade en sak till mig när jag kom hem. När jag kom hem så låg det en kasse på bordet från guldsmiden och där inne i söt katong med rosa snören och i låg detta fina halsband :) Jag har världens underbaraste älskling. Tack så mkt baby, jag blev så glad för det fina halsbandet <3
Gick upp till Konsum och handlade hamburgebröd och ingredienser till hamburge dressingen. Glömde då självklar postavit som låg hemma på köksbordet, suck!! Men iaf gick hem och gjorde hamburgare, va jätte gott med hemma gjord dressing och sallad :) Vilade magarna lite, sen blev det en promenad upp till konsum igen och handlade tomater och hämtade paketet. Det va en babydress som vi beställde för 3 veckor sedan från HM hemsida, den är brun med tiger tryck på ryggen och sen ha den öron på luvan :)
Nu ska jag snart ta mig ett fotbad och fixa naglarna lite, sen få vi se vad som händer.
I morgon bär det av till ölandsdjurpark :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback