Några hundralappar fattigare



Skulle jobbat idag, men den personen jag skulle ha va inlagd på sjukhuset så blev inget jobb. Istället åkte jag ner till stan och gick i affärer. Handlade tavlorna för 50 kr st och sen påslakan settet för 199 kr på jysk. Sen behövde jag nya byxor eftersom magen är ivägen när jag ska knäppa mina tajta jeans, så nu har jag fått gå med knappen uppknäppt och en hårsnodd som håller upp dom, sexigt va? ;) Köpte de svarta byxorna på vero moda för 160 kr, rea va det och sen köpte jag legginsen på JC för 69 kr, är nöjd med mina inköp idag :) Skulle hämtat min mobil som kommit tillbaka från lagningen men pallade inte det, så den hämta jag i morgon.
Min syster ha kommit hem från sjukhuset nu, hon ringde mig i morse. Hon hade opererats vid 7 i går kväll och då hade dom hittat ett sår som va lika stort som lillfingret där hon har satt sprutan fel, så dom hade tömt det på var. Nu har hon ett rör där som hon ska ta bort på lördag, tydligen ska hon göra det sj, det hade jag aldrig vågat :P
Ska kolla på tv nu innan maten, Tim som lagar idag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Dags att köpa lite mamma kläder nu kanske :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback