Nu är helgen här :)

Känns som det har varit ännu varmare idag än va det var igår. Men hade ingen koll på temperaturen idag så vet inte?!
Tim ringde i morse och små pratade sen efter en stund sa han: Jag har varit på vårdcentralen
Jag:Jasså, varför det då?
Tim: Jo jag behövde sy.
Jag: Va? Allvarligt skoja du med mig lr?
Tim: Nä
Blev rätt ställd med tanke på att han va så lugn. Sen trodde jag att hand rev med mig men det gjorde han inte. Stackars lilla gubben hade fått sy, men han har sytt mellan två tatueringar och ingen utav dom fick någon skada, rätt komiskt att dom klarade sig..
Jobbat idag, sen tog jag bussen in till stan, Tim hoppade på vid Lindvägen. Gick och lämnade lönerapport och sen ner och kollade lite i gallerian. Vi passade även på att ta en fika på 4 pm, men dom har typ aldrig något gott och välja på, bli lika besviken varje gång :( Gick inom Willys och handlade mat, sen tog vi bussen hem. Idag blev det tomtegröt till middag, mums så gott :) Om ni inte fatta tomtegröt så är det risgrynsgröt jag menar :P
Tims lillasyster Natta och hennes pojkvän Laxen va här en runda innan. Laxen tatuerade in en djävul på benet.
Efter tog jag och Tim en promenad till Konusm, glömde köpa frys påsar när vi va på willys så gjorde det.
Läste ut boken It girl-på allas läppar, så nu vet jag inte vad jag ska läsa :S
Gjorde varma smörgåsar nyss, så gott, ha verkligen längtat efter det i evigheter, men glömmer alltid att köpa något som ska vara till det. Men nu har jag ätit 2 st så är väldigt glad.
Nu håller jag på att göra fransk manikyr, tror inte jag orkar göra färdigt det ikväll, känner mig så trött, så det få nog vänta tills i morgon. Men ska ta och måla tånaglarna innan jag gå och lägger mig iaf.
Ha en najs helg..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback