Ny vecka

Satte mig på balkongen i morse och solade, super fint väder men 20 minuter senare moln och regn. Jobbat, därefter åkte jag och Tim in till stan med hans pappa. Va tvungen att föra över pengar till ett nordeakonto efter en vunnen aktion på tradera, mikn internet bank kronglade så där för fick vi åka ner. Sen blev det en runda inom öob, köpte nya lamper till stora rummet, dom andra ha gått sönder, fina diskborsta en med randigt motiv och en zebra, skurtrasor och bestik låda.
Hem och gjorde middag, blev kycklingbitar, wookade grönsaker och ris, jätte gott.  På kvällen ha jag och Tim gott en runda på 40 minuter, det va jätte härligt.
Ha lagt bud på på lite kläder så få se hur det går, jag älskar tradera, man kan verkligen hitta snygga och fina saker där.
Nu ska jag och baby kolla på baksmällan, ha längtat efter att se den.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sinnah/

tradera e bra ! när e d er bebis ska komma ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback