östersjö

Jag, Tim och Tims pappa va en sväng inne på östersjö idag. Kollade på när det va massa tjejer som dansade runt halvnakna i högklackar, fatta inte hur dom orkar dansa så mkt i denna varmen och med högklackar???
Hittade inget där inne så sparade lite pengar :P Men jag hade fått postavi idag så vi va på konsum, det va hjärtmonitorn, va glad jag blev. Så testade den direkt när jag kom hem, jätte häftigt att sitta hemma i soffan och lyssna på sitt barns hjärtljud :)
Bleckman va här en runda, alltid lika trevligt att snacka skit med han :P Tofflan kom en sväng och spelade xbox med Tim. Kollar på unga mödrar nu, det från Norge, tycker att dom danska va roligare, men men. Ska äta lite popcorn i kväll, va så länge sedan.
Jag är så trött så jag kommer nog slockna på soffan tidigt ikväll. Ha sovit rätt dåligt för att vissa idioter ringer Tims mobil tidigt på morgonen och håller på. Kunde inte somna om direkt så tog tid!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback