Så trött...

Idag har det varit jätte jobbigt, för det har kännts som jag ska somna när som helst.
I natt sov jag jätte oroligt, fick veta mssa saker i går kväll som gjorde mig jätte rädd och därför så va det svårt att sova. Sen vid ca 1 i natt började telefonen ringa, denna gång inte privat nr! Jag svarade inte men jag väckt Tim för att säga att dom nog ha gjort en tabbe med att glömma skyddat nr. Men stax där efter ringer telefonen igen. Det är en kille som jag aldrig ha tyckt om, han har hållt på och psykat mig i flera år, när jag hade luna skapade han fejk luner och drev med mig, han skickde massa taskiga sms och höll på jämt i skolan. När jag frågar varför i helvete han ringer mig mitt i natten så säger han att han är på fest och ville veta vad jag gjorde. Det roligaste är att det är knäpp tyst i bakgrunden. Jag talar om för han att han ska ge fan i att ringa till mig och då börja han snacka om att han ska diskutera tatueringar med Tim. Och jag säger till han att han är dum i huvudet och man ringer inte vid den tiden. När jag frågar hur han har fått tag på mitt nr svarar han inte. Så jag slängde på luren.
Nu har jag funderat och jag undrar om det inte är så att det kan vara han som ha ringt dessa privata telefonsamtal, med tanke på att han har hållt på förr. Men frågan är vem ha gett han migg nr???
I övrigt idag har jag jobbat, ätit jätte god kycklinggryta som baby gjorde, kollat på tv, läst och kollat på film och myst med baby.
Ha även börjat läcka massa från brösten nu, urrrrk så äckligt, jag ha nästan halva graviditeten kvar och det börja redan. Hade ju trott att det skulle komma typ den sista månaden, så blev lite deppig för det är inte frächt!!! Men eftersom jag läckte lite förra veckan så köpte jag sånna där inlägg i fall det skulle börja läcka mer, men så kom det ju inte så mkt mer så jag tänkte vilken tur, men nej idag ha det runnit!!!! Känner mig rätt äcklig, men det är väl helt normalt igentligen.
Nä sova nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback