skit väder

mörkt, regna och ser kallt ut, jag vill inte gå ut, jag vill inte jobba, bara krypa ner under täcket igen och mysa med katterna. Men så funkar inte verkligheten!
Denna tosia va värdelöst, fanns typ inte något skoj alls, och inte lika mkt knallar som det brukar va, blää. Men jag handlade iaf ett silverhjärta till mig sj med Tim inristat, sen en bricka i svart, med en ros och Niikki inristat till Tim, köpte även en drömfångare i turkos till bebisen, min bebis ska inte drömma madrömmar!!!
Igår vann jag 3 saker på tradera, en lånarmad mamma tröja, svart för 53 kr, ett par mamma byxor för 50 kr och en ultraljudsmonitorn angel sound för 56 kr
. För er som inte vet vad det är, så är det en apparat som man sätter på magen så kan man höra bebisens fosterörelse och hjärtljud hemma.
Nu ska jag ta och göra mig iordning och sen gå till jobbet, ha det bra och glöm inte paraply om ni ska ut.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tina

Hur lång tid tog det innan ni försökte bli med barn igen, efter missfallet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback