Snart är helgen här :)

Jag längtar så mkt efter helgen, har gjort hela veckan! Jag tror det är för att då är Tim hemma dygnet om och det blir skönt :)
Blev inte att jag följde med syrran på mötet idag, Jaime körde henne dit så hon klarade sig. Men hade tänkt att bada på Ronnebybrun idag med Susse, men så blev det ej heller. Det va så mörka moln på himlen så jag trodde det skulle bli oväder så jag sket i det.
Va iaf hos farmor och farfar. Farmor och min faster ha ju tydligen den sjukdomen dom ska kolla mig för, hade jag ingen aning om att dom hade. Farmor hade fått reda på att hon hade den när hon va i 40 års åldern. Trevligt att vara hos farmor och farfar, farmor hon är alltid så glad och skratta :)
Efter farmor gick jag till syrran. Fikade med henne och barnen, det blev jordgubbar :) Syrran ha ju fått veta idag att hon har järnbrist, tydligen ska hon ta 4 tabletter om dagen, så hennes är mer allvarligt än mitt. Nu kom jag på att jag glömt ta mina tabletter idag, så få göra det :P
När Tim kom hem så gick vi till skärsjön, jag doppade fötterna men Tim badade. Jag är en sån badkruka, låg sedan och läste en stund där.
Sara, Martin och Linnea va här på kvällen. Martin skulle lägga färger i sin lilla kyckling han har på benet, va skoj att ha dom här :)
Blev så sugen på varm choklad sås så gjorde det och hade vaniljglass med, så gott och onyttigt :)
Ska snart sova, är rätt trött nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback