söndag

Jaha nu vet vi att den här personen lr personerna som busringer känner både Tim och mig eftersom att dom ringde min telefon vid 8 på morgonen, Tim hade stängt av sin telefon eftersom han inte väntade något samtal. Men i morgon få vi förhoppningsviss tag på nr och då få vi veta vad det är för idioter. Tycker det är patetiskt och hålla på så, men ändå på något sätt så är det lite otäckt, samma tid varje morgon och flera gånger, det är därför jag väljer att göra en polisanmälan för det är inget skoj alls när någon gör så här...
Skit dåligt väder idag, skulle igentligen in till Sanne men hon hade glömt bort det så hon skulle iväg med sin mamma, så vi få träffas någon gång nästa vecka istället. Gick till konsum i ösregnet, va rastlös så det va inte så jobbigt att gå, kanske bara lite när paraplyet nästan blåste bort. Hemma sen gjorde jag en smoothies som jag hittat receptet på igår. Mjölk, banan och kakao tyckte det lät gott, men den smakade rätt märkligt!
Ha varit en sån där känslosam dag, så jobbigt!!!
Tvättat hela kvällen som alltid på söndagar.
Jag och Tim firar 21 månader idag <3


Läste idag på en tjejs blogg en hemsk grej. jag började skriva med henne på familjeliv förra gången jag va gravid och sen har vi fortsatt skriva lite då och då, hon och hennes kille ha nyss fått en son. Då ska allt vara kanon när man ha blivit nyblivna föräldrar, men inte för dessa två. Först drabbas en utav hennes närmsta utav havandeskapsförgiftning, hon klarade sig men ligger fortfarande på sjukhus. Sen nu ligger hennes pojkvän på sjukhus för att tydligen är det något fel på njuren, så hemskt tycker jag dettta är. Stackars henne och självklart hennes kille, dom skulle ju njuta av att vara nyblivna föräldrar istället är hans liv i fara. Håller tummarna för att det ska gå bra för dom.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback