stackars mus :(

Idag när jag jobbade och vi va ute med rullstolen så råkade det hända en lite olycka, jag körde över en stackrs oskyldig mus. När jag märkte det så va den stendöd, vet ju inte om den va död redan innan lr om den dog utav en tung rullstol, men jag kände mig rätt hemsk.
Efter jobbet blev det hem och laga middag, sen vilade vi oss lite. Tog en promenad upp till konsum och handlade. Sen när vi kom hem kom vargen och Svensson. Vargen hann typ komma innanför dörrarna sen fick han för sig att han skulle hem och vila. Tim och Svensson spelade tv spel och sen tatuerade Tim Svensson. Svensson hann bli rätt dragen innan tatueringen blev klar, inget ovanligt :P
Jag kom på att vi hade glömt rödlöken när vi handlade så gick tillbaka till Konsum och handlade rödlök men sen blev jag sugen på allt annat när jag stod där, så blev apelsiner, morötter, nektariner, vindruver och någon nyttig go green dipp :P
Gjorde kvällsmat när jag kom hem, blev varma macke med tomater och rödlök. Kollade på unga mödrar samtidigt som jag åt, mysigt att äta framför tv, är ju inte ofta vi gör det. Är bara kvällsmat i sånna fall.
Tog mig ett bad efter tv pogrammet, hade i lite barnängels olja, va så mysigt så. Fast nu är det inte lika mysigt när hela kroppen är klibbig, men det torkar ju in i huden efter en stund :P
Ska läsa en tidning nu och sen blir det nog sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback