trött som bara den

Sov till halv 11 idag, va jätte trött och kändes som jag inte fått mkt sömn inatt, så har väl sovit oroligt. Tims pappa va här på morgonen och lämnade cd skiva till Tim hhan skulle bränna något på den. Jobbat idag, där efter blev det ett besök hos farmor och farfar, dom va ju inte glada över att vi ska ha en pitbull, men dom vänjer sig!!!
Blev kortelett med marinad och potatis idag, jummi :) Blev en stund vid datorn där efter tog jag mig en promenad på 40 minuter, härligt när det små duggade ute. Efter blev det att kolla på unga mödrar från Norge och äta en vitlöks baguett och en kopp varm choklad.
Ska ta och smöja in magen med Wendela, havandeskapsolja som är till för att motverka bristningar. Vet inte om det funkar, men än så länge syns inga bristningar till och det hoppas jag att jag slipper se med!!
Måste sova snart, är så trött så trött

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ronja

jag fick bristningar under min gravilitet... & eftersom du e så smal lär ditt skinn inte hänga med... :( det e inte kul.... men man vänjer sig... jag vägde 50kg innan jag blev gravid & nu e min dotter 2år.... nu väger jag 57kg efter MYCKE träning & daglig promenad.... jag smörjde med med kräm, hjälpte inte ett skit.... :((( Obs, jag har ingen blogg adress.... //Ronja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback