Trött Tröttare Tröttast

Jag har varit extremt trött idag, beror väl på graviditeten antar jag. Känns som jag kan somna när som helst, men vill inte sova mitt på dagen och jag vill inte sova så här tidigt heller... Ska försöka hålla mig vaken minst en timme till.
Tim kände den första spareken igår, så härligt att han med få känna hur den lilla knubbisen sparkar där inne. Jag är helt fasinerad utav hur den rör på sig :)
Tim skulle in till stan och fixa med några försäkringspapper så jag följde med. Gick till leksaksaffären i gallerian, dinomin tror jag den heter?! Köpte nalle puh mitt första år som vi ska skriva i till bebisen, sen en nässug. Jag vet inte hur viktiga en nässug kan vara men med tanke på att vi ska ha ett vinterbarn så kommer den väl bli förkyld och då kommer den till användning, lr?

Blev en glass på torget med. Fy va dyr och snål hon är...
Medans Tim stack hem, gick jag till farmor och farfar. Dom hade besök utav farmors vänniner så jag fikade med dom. Fick höra på deras skvaller, givande ;)
När jag kom hem blev det middag, potatis och lövbiff, gottit.
Tim skulle tatuera vid 6 men dom dök upp en timme senare, tycker det va lite dålig stil om man nu har bestämmt tid!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback