En bra söndag

Brukar i vanliga fall hata söndagar, dom är så tråkiga och jag mår alltid kasst då..
Idag har det varit en bra söndag.
Steg upp vid 10 tiden åt frukost i lungn och ro och kollade på tv. Tim och jag satte oss en stund ute på balkongen och spelade yatzy, det blev lika :P
Efter det lyckades min telefon paja helt, bli så jädra trött på den skit telefonen, så få lämna in den nu..
Åkte till Gö med Tim, Bleckman och Nova, satt vid ett berg och pratade lite, sen gick vi till några gravar som låg långt in i skogen, va nog vikingar gravar lr va dom sa, vet att dom va från Järnåldern, vilket jag aldrig hade hört talas om. Bleckman och Tim tyckte det va jätte roligt att jag inte visste att det fanns järnåldern och bånsålder (jag tänkte nog på något intressant på dom lektionerna). Efter körde Bleckman hem mig och dom åkte till konsum. Tog och diskade och började göra mat. Blev thai gryta med ris, fy va stark den va. Bleckman satt brevid och smaskade pizza. Efter det gjorde Tim fritera banan till oss, så gott det är med lite glass och sirap till :)
Nu ha vi tvättstugan fram till kl 23 så kommer inte hända allt förr mer idag.
Ska sätta mig en stund och läsa för det har jag inte hunnit idag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback