Fega grannar!

Idag innan jag skulle gå till jobbet spelade jag musik, det va i den nivån så man kunde prata normalt, alltså inte högt, och jag spelade knappt en halv timme.
När Tim sitter hemma ca 2 timmar efter dimper det ner en lapp i brevlådan, där en utav våra grannar klagar på att spelar för högt och att det stör dom.
För det första är man så jävla feg så man måste vänta tills jag ha gått i väg innan dom lämnar lappen, så ska man fan inte ens klaga för då är man en feg jävel. Man ska kunna vara så pass mogen att man ringer på och sänker volymen, det hade jag självklart gjort. men blir så sur när dom inte ens vågar det.
Och för det andra, va fan stör det människor om man spelar från lite över 11 på morgonen till halv 12? Det hade väl varit skillnad om jag spelat mitt i natten och på hög volym?!
Ha varit på så jävla dåligt humör pga detta idag, så har t.o.m satt upp en lapp i trappan at dom ska komma upp och ringa på dörren nästa gång som ska klaga på vad vi gör dagtid!
Tycker ni inte att man ha rätt att spela musik på normal nivå på dagen?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sa

Bara skit i det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback