Fullt ös

Steg upp tidigt idag eftersom jag skulle in till stan och klippa mig. Blev kanon tycker jag, lr det ser ut som det brukar, fast kortare :P
Tog bussen hem och åt lite sen va det iväg och jobba, tog på mig lite för varma kläder idag, så har varit så svettig hela dagen.
Väl hemma blev det lugnt för denna lägenheten är så himla varm nu, känns som det inte kommer in någon luft här trotts att man har öppet. Stackars katterna har bara legat på golvet hela dagrna, dom har nog lidit mest :(
Diskade, åt middag och sen stack vi iväg med Bleckman och Nova till mollsjön och badade. Lr Tim, Bleckman och Nova badade medans jag tittade på, tyckte det va för kallt för att bada, jag är en badkruka.
Väl hemma ha jag ätit jordgubbar och läst och nu är det dags för smoothis, gottit :)
Ha haft humörssvängningar idag så det sjunger om det, ena studen jätte happy, andra arg och irreterade och sen har jag lippat för ingenting. Började t.e.x lippa för att Tim sa tvärt emot mig innan idag i telefonen, blev helt knäckt. Och det är jobbigt när det bli så :/ Men man få stå ut.
Ska kolla på lägenhet i morgon, här på lindvägen fast i ett annat hus och på andra våningen i stället och sen är det en 3 rummare, ska bli spännande :)
Tjo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback