Hej hello

Härligt sommar väder har det varit idag och det ha varit mkt efterlängtat från min sida :)
Satte mig med datorn ute på balkongen i morse, solade och lyssnade på musik, för en gångsskull solade jag ryggen, blev jätte brun.
Började jobba kl 1 idag, måste säga att det känndes lite hårt att jobba när det va så fint väder och man hade kunnat ligga och steka på stranden, men sånt är livet om man vill ha pengar.
Väl hemma blev det att diska upp lite sen kom Tim hem, hans tur att laga middag idag, så blev kortletter, ris och sallad, mkt gott. Kollade lite på tv och sen gick vi ner och mötte Tims pappa, han gav Tim pengar för datorn som Tim sålde till han. Han körde oss upp till Konusm för Tim va så lat och orkade inte gå. Handlade lite och sen hem. Läste ut It girl boken så började på den andra it girl-på allas läppar, den verkar oxå jätte bra. Badade fotbad och filade mina fossinga, härligt det :) Blev även att äta ostfraller med gruka och paprika på, det är så gott så jag hade kunnat äta det varje dag.
Nu har jag fixat fransk manikyr på naglarna så dom är fina så nu kan jag sova med gott smvete :)
Natti natti på er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback