Hurra hurra hurra!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelseda hurra hurra hurra :)
Idag blir jag gamla, hela 19 år :P
Fick blommor, 500 kr och handukar utav farmor och farfar. Pappa fick jag blomma med 300 kr. Tims pappa blomma, och 200 kr. Mela med familj fick jag olika saxar, gryt underlägg och bunkar i olika storlekar. Och det roligaste är att dom sorterna som hon har handlate detta i på Ikea hade jag skrivit upp på min behöver lista som jag skulle handlat på Ikea :) Utav mamma och Sam fick jag stav mixer, ljus, kylklampar  och termometer till kylskåpet. Min faster och hennes man hade även skickat med pengar till mig 500 kr. Tack så mkt till alla :)
Jag och Tim ska snart ner till stan en runda med Bleckman, är ju sån där bilgrej idag :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback