I taket lyser stjärnorna

Jobbat idag.
Varit nere i förrådet på almvägen och samlat ihop lite saker som ska säljas på loppis på söndag.
Ätit middag
Och promenerat med Kith. Och där berättade jag för henne hur duktig Smulan va som inte hade kissat inne mer, men där fick jag för ikväll satte sig den lilla jävlen och kissade i kattträdet ( vårt katt träd är med en liten "box" som dom ska krypa in i längst ner) blev så sur på henne. Så få ta tillbaka att hon va duktig.
Kollat på i taket lyser stjärnorna, läste den boken för några år sedan och nu har den kommit ut på film så blev jätte glad. Och filmen va verkligen se värd måste jag säga.
Nepp nu ropa sängen på mig. Natti natti på er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback