Jippi

Idag ringde brevbäraren på dörren, jag hade fått paket från Hm, och där va min  nya fina bh, gissa om jag va glad :) Så fin den är.
Annars ha jag jobbat idag. Mamma körde ner mig till stan för jag va tvungen att lämna in mobilen på lagning eftersom den fungera som de sj vill. Hndlade massa mat och sånt på Willys. Följde med mamma och kolla på hennes nya lägenhet med, den va jätte fin :)
Efteråt när jag hade kommit hem packat upp och Tim kommit hem från jobbet gickvi till picknick och käkade, gott va det, tog en kebbabrulle, det va längesedan.
Tim ha varit och köpt xbox idag, så han sitter här och spela och är i sjundehimmlen ;)
Ha stor städat idag, så det är så fint här, damsugat, torkat golven ha Tim gjort och jag ha plockat undan, skurat toaletten damtorkat och t.om städat på balkongen, vi ha verkligen varit dukiga :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback