Kan det bli mer varmare?!

Denna värmen är hemsk just nu! Igentligen ska man inte klaga men det är för mkt. När jag vaknar andas jag in varm luft och känner mig svimfärdig, vi kan inte öppna fönsterna i tv/sovrummet eftersom det inte går att haspa upp, så det enda vi kan ha öppet är en liten springa vid balkongen. Katterna märks att dom lider, dom ligger stilla under hela dagen och rör sig knappt något förens nu på kvällen. Tycker så synd om dom små liven. Och nu säger dom att det ska bli värmare med, hur ska man klara det?!
Va och kollade på en 3 rummare här på lindvägen idag, jätte fin va den, verkade vara rätt nya tapeter oxå och knappt några hål i väggarna. Dom sa att om vi tog den skulle vi få nya golv i köket och hallen, sen trodde dom att storarummet oxå skulle bytas och det kan ju vara härligt att få sånt bytt när man flytta in. Men nu ska vi beställa en tid så Tim oxå få kolla på den och säga vad han tycker, jag vill ju gärna ta denna.
Jobbat idag och det va jobbigt i denna hemska värmen. Efter va det hem och laga middag. Sen gick jag och Tim upp till Konsum och handlade lite och sen hem igen. Kollade på Paris Hiltons BBF, sjukt pogram, hur kan någon vilja vara med där? Sen blev det badkaret med ansiktsmask och det va härligt det. Nu sitter jag här och vänta på att krämen ska torka in i huden sen blir det sängen och sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kadri

HEJ KIKAR IN OCH FRÅGAR DIG OM DU VILL BLI VECKAN BLOGG ? ANMÄL DIG NU.

Postat av: novembersara

Fin blogg du har, ska vi följa varandra via bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback