Ledig

Idag va man ledig och eftersom det är studenten idag åkte jag in till stan för att kolla på det. Mötte upp Tims lillasyster Johanna på torget och sen gick vi runt lite i affärer. Sen kollade vi på när studenterna sprang ner från munktrappan och tåget. Tänk där skulle jag ha sprunigt idag, men jag ångrar absolut inte att jag hoppade av skolan, det är en utav dom bästa val jag har gjort!  Man kan få jobb utan utbildning, på dom jobbinterjuverna jag varit på har dom aldrig frågat efter utbildning!
Efter att ha umgåts med Tims syster tog jag bussen hem och diskade. Sen kom Tim hem. Han har haft sin första jobb dag :) Så stekt kroppkaker så gott :) Kollade lite på tv och badade.
Nu har vi precis sett färdigt en film som hette the house bunny. Den handlar om en tjej som bor i playboy huset men blir utkasstad när hon fyller 27 och nu måste hon hitta någon stans att bo, hon finner ett student hem men som snart inte ska finnas kvar. Hon bestämmer sig för att hjälpa tjejerna med att behålla huset.
Jag tyckte filmen va alldelses för övedriven, tjejen spelade helt blåst blondin bimbo och allt va för mkt, men nu har man iaf sett den :P
Ska ta och sova snart, ny dag med nya tag i morgon.
Natti natti

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maggan

vart jobbar du?? jag har utbildning men får inga jobb ändå,, vilka intervjuer hart du varit på??? tippsa gärna oss arbetslösa med och utan utbildning! /Maggan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback