Najs helg

Ha varit en bra helg, fint väder och massa skoj, men den ha gått lite för fort. Nu känns det när Tim jobbar att man vill ha han för sig sj ;) Hehe
I går va jag och Tim på stan, fick välja mina födelsedags presenter, blev en britney spears parfym (älska den) och sen två tröjer. Jag passade även på att köpa ett par silvriga ballerina skor eftersom mina vita är rätt utslitna.
Åkte hem och Tim började tatuera. Han har fått hem nya nålar och sånt nu. Sen satt han och tatuerade i ca 7 timmar. Va 4 personer. Va lite jobbigt att höra det på ljudet från maskinen så länge. Efter det blev det att åka med Smocke och Ströman till ettebro rakan och kolla på street racing va väl inte allt för skoj, men men. Kom hem och så startade vi en film och skulle mysa, men jag tvärslocknade på soffan i stället :P
Idag har vi varit på loppis med Sara, Martin och Linnea. Tim köpte en vattenpipa jätte söt va den, och sen äppeltobak. Efter loppisen följde dom med oss hem och så fikade vi. Bara strax efter att dom hade gått kom Lars och hans tjej upp. Följde med dom till picknick och så åt vi pizza. Tog bara en barn pizza för mer orkade jag inte.
Nu i kväll har vi tvättat som alltid på söndagar.
Tesdade min mixer ikväll, den va kanon :) Så nu har jag äntligen fått min efterlängtade smoothis

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad glad jag blir att stavmixen kommer till nytta...Många kramar mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback