Nu är helgen här :)

Jobbat idag, sen hem och rensade upp bland reklamen och allt annat skit som vi bara hade slängt på en stol i köket. Tog typ över en halv timme att göra det, jisses! Sen blev det en promenix till apoteket, hade fått 25 kr att handla där, så köpte  2 paket bomull och nagel borttagning. På vägen hem började det självklart regna så drygt, men ade ju inget annat val än att fortsätta gå. När jag kom hem va jag böt och lite smått arg. Tim va redan hemma så han hade diskat upp. Så jag började med maten nästan direkt. Idag blev det tacos, så gott är det :)
Efteråt la vi oss på soffan, Tim va jätte trött och hade ont i huvudet så låg och kollade på massa tv pogram. Vid 7 tiden kom Mette hit på en fika, jätte trevligt :) Pålsson kom senare när han hade slutat jobbet, så dom gick bara för en stund sedan :P
Ska ta och massera Tim och va lite gullig mot han :) Ibland kan ju han med behöva det <3
Sen blir det nog att sova, är faktiskt trött, men det är jag rätt ofta nu mera, tror det bero på järnbristen. Står iaf att man bli jätte trött och tappar kondition utav det och det stämmer rätt bra på mig, likaså att man skiter svart utav tabletterna, äckligt äckligt är det, men tydligen normalt :P
Ha en fortsatt trevlig fredag för det ska jag ha :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

Är du gravid? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback