Oja

Skulle jobbat idag, men det blev ej så. Så i stället blev det en sväng in till stan med Tim. Gick i affärer och sen fikade vi med Sanne och hennes söta vove Nelly på Kontan. Sen hade Tim Nelly medans jag och Sanne gick i några affärer. Jag köpte mig 2 tröjor på jc och sen nagel dekorationer på Kicks.
Åkte hem och Tim gjorde mat, sen kom Tims kusin Linda upp en sväng med sin dotter Ellora. Vi fick 2 afrikanska statyer lr vad man ska kalla det, en buddha staty, en ängel som man ska hänga på toa dörren där det står WC, två siden lakan+örngott i svart och 2 filtar till katterna, så snällt utav henne :)
Tim och Mette tittade upp en runda med nybakta muffins till oss, jätte goda va dom :) Så gulligt utav dom att komma hit med det :)
Tack så mkt :)
Kolla lite till på tv och mysa med Tim, sen blir det sängen, är dunder trött, men ska lägga ut bilder i morgon på det jag köpte och sakerna.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback