Snart midsommar

Snart är det midsommar och vet ej vad vi ska hitta på. Igentligen palla jag inte göra något, hade varit härligt att bara sitta hemma, grilla kött och äta någon god sallad :)
Jobbat idag, efter blev det hem och sätta sig utanför på en bänk och sola, det va jätte härligt :) Satt där och läste en bok fram tills Tim kom när han hade slutat jobba. Börjat läsa It girl, det är fortsättningarna efter gossipgirl bökerna. Den verkar rätt  bra, ha kommit en bit nu.
Va så sugen på att ha lövbiff, pommes och sallad idag, men salladen blev inte så mkt till för vårt kylskåp hade frusit, allt va fryst!! Va sur jag ha varit för detta!!!
Men blev iaf lövbiff, pommen och tomater.
Mamma och Sam va här och lämnade en hylla, vi ska ha den inne i gadroben eftersom det endast finns 3 hyllplan där så våra kläder ligga huller om buller och massor på golvet bland skor och smuttstvätt. Hoppas det bli lite mer iordning när vi sätter in den, har inte pallat göra det ikväll. Hållt på och fixa naglarna nu, blev rosa lack med vita pärlor :)
Kollat på en dator nu, vill så gärna ha en egen så man slipper fråga om man få sitta vid den. Och ha en där man kan få ha sin egna musik och bilder, hittade en som kosta 349 kr i månaden med bredband och det har jag råd med :) och den va jätte fin och med min älsklingsfärg på, ROSA :) Men måste tänka igenom det noga, annars få jag sån ångest att jag sliter av allt hår jag ha på huvudet ;) nä jag få faktiskt alltid ångest när jag köper saker, t.o.m nagelack för typ 29 kr så ångra jag det, trotts att jag vet att jag behöver det! Jag är allt lustig utav mig.
Ska ta och krypa er jämte min baby och sova nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback