sol sol sol

Sitter på balkongen och lyssna på musik och sola ryggen, håller på att tyna bort så varmt är det, men det är härligt ändå :)
Önska att man hade kunnat åka ut och lägga sig vid någon strand nu, men icke, börja jobba kl 12 så få nöja mig med att få lite färg på mig nu.
Jag undra när jag få hem orderbeställningen från hm på min fina rosa spettsbh, det stod nämligen när jag beställde den att den skulle komma denna veckan, men när jag är inne på min sida på hm så ser jag inget där, suck! Lika dant undra jag när orden av min gulliga rosa lilla laptop tänker dyka upp, den längtar jag så mkt efter!! Va tusan har mina saker tagit vägen??

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback