Tisdag

Steg upp vid 9 tiden idag, yr och skakis :( Åt frukost och satt lite vid datorn. Jobbat mellan 11.15-15 sen gick jag hem och la mig på soffan, kände mig fortfarande inte bra. Tim ha varit med sin styvpappa och jobbat idag, om chefen säger ja så ska han börja där :) Väntade på att han kom hem sen gjorde han mat medans jag vilade. Åt och sen blev det tv. Syrran, Robin och Sebbe kom hit en runda. Dom ville titta på Smulan, men lilla Smulan va så rädd och hade ingen lust att vara framme när barnen lekte och så. Jag och Tim gick med dom sen när dom skulle hem för vi behövde handla lite så gick till Konsum. Nästan direkt när vi kom hem ringde Kith och vi bestämde att vi skulleut och gå. Blev en längre runda en vanligt, men det va härligt. Linus och Tim va lite sega och gick en bit bakom :P
Möte Mette och Tim sen på hemvägen så dom följde med upp en runda för att även dom kolla på lilla Smulan, men nu va hon mer framåt. Gjorde rababerpaj "smulpaj" och till det skulle vi ha vanlijlsås, som min mamma hade skänkt mig några veckor tidigare. När Mette läser på förpackningen så gick vanlijsåsen ut år 2007, humm typiskt min kära mor att inte kolla sånt :P
Kolla på 2 ½ men och sen blir det sova är så orkeslös och palla inte vara uppe.
Men en sak till, vi ska skaffa en stor ny soffa :) Så fort Tims skatte åtebäring kommer ska vi hämta den och jag längtar såå mkt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ingelis Rasmussen

Förlåt det var inte meningen....Kram/mamma

Postat av: sara

Vår soffa ni ska köpa möjligen? Känner igen namnet på din kille.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback