Fredag :)

Jobbat idag. Gick hem till farmor och farfar sen. Farmor som alltid är så klar och ha koll på allt verkade lite snurrig. Hon hade ingen aning att jag hade varit hos dom förra veckan. Hoppas att det är bara för tillfället hon är sån här, fast i och för sig så är hon gamal fyller 80 i år, men hoppas hon finns med några år till <3
Gick där efter hem och sen åkte jag och Tim till Willys med hans pappa och handlade. Gjorde en kycklinggryta med paprika och champinjone idag, den va god fast inte så som jag hade tänkt mig :P
Läste lite, sen stack vi hem till Kith och Linus, skulle planera lite middsommar firandet kollla på stugor och sånt, men vi kom inte allt för långt med planeringen, vet fortfarande inte vart vi ska ta väge. Men något dyker alltidf upp, annars få det bli kamping på almvägen city ;)
Sitter och äter popcorn nu, det va länge sedan, blev så sugen på det eftersom en granne hade det igår, så det luktade i hela trappan här.
Hoppas ni ha en trevlig fredagskväll :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback