Härligt väder

När jag hade stigit upp och ätit frukost idag så gick jag ut och satte mig på balkongen så fint väder det va :) Solade tills solen gick bakom huset vid 12, sen gick jag in och Tim ringde till Bleckman för vi skulle hitta på något. Så gjorde mig iordning kollade lite på tv, sen gick jag och Tim upp till kjosken och tog en glass, fast då va det inte lika fint väder. Gick hem till Tims farmor som bor i huset tvärs över. Där va även Tims faster och hennes man och Tims farbro och hans fru så satt där lite och pratade. Sen gick vi ut till pakeringen och Martin hämtade oss.
Stack till brunsparken och spela minigolf, gick kanon för mig idag, jag vann, Martin kom 2.a och Tim 3.a hehe :P Men barnena där va ju underlagning så vi fick hälften utav pengarna tillbaka för vissa kunde man inte spela på. Åkte hem till Martin och grillade. Blev marinerad kortelett med grekiskbonsallad :) Satt och pratade en stund om allt möjligt. Jag och Tim gick ner till lindvägens lokal för David skulle ha en 20 års fest, den va ju inte allt för givande. Typ 10 personer som satt vid ett bord, men men stannade en stund där och nu är vi hemma. Hade palaner på att åka ner till stan för det är torg fest, men är så jäkla trött så ska sova nu.
Natti natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback