Helt vanlig söndag.

Idag har vädret varit helt underbart :) Men tyvärr har jag inte utnyttjat det så som jag skulle ha gjort. Jag sov till kl 12 då mamma och Sam kom hit och väckte oss. Sen hade vi tvättstugan från 13-16. Tvättstugan va en hel vetenskap måste jag säga. Vi gick in tillsammans med någon annan som skulle tvätta och när vi skulle starta maskinerna så gick det inte. Då kom det fram några och berättade att man måste dra sin brick där ute annars fungerar inte maskinerna, jisses! Bleckman och Nova tittade upp en runda och efter att jag hader tjatat lite så gick vi ut och satte oss i det fina vädret. Tog mig ett varmt och härligt fotbad när jag kollade på one tree hill, sen fick baby massera in fötterna med kräm :) Mette och Pålsson va här en sväng, Pålsson skulle ha lite filmer utav Tim. Vi spelade yatzy en runda, kändes som det gick skit dåligt för mig, men tydligen inte. Mette kom 1.a, jag 2.a Pålsson 3.a och tim sist :P Hehe Blev så sugen på kladdkaka så jag och Tim tog en promenad bort till butiken men där fanns ingen så fick bli glass och daim kulor :) Ha även börjat ta tag lite med att läsa i körskolebökerna ha inte kommit så långt men det är ett steg på vägen iaf :) Ha en revlig kväll gott folk!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ingelis Rasmussen

Vad glad jag bli....Som du föstår så menar jag att du har börjat titta i körskoleböckerna...Ha det bra! KRAM/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback