Hem ljuva hem <3

Vaknade vid 10 tiden idag, steg upp och åt frukost. Lisa (Amys mamma) kom för att hämta Amy, jätte skojatt få träffa henne, va några år sen jag såg henne senast. Hon va även så snäll att när vi skulle åka så körde hon oss till tåg stationen. Åkte från Jönköping till värnamo, värnamo till växjö och där va det vänte tid i 2 timmar. Så jag och Tim gick in till stan och åt på Donken, gottit värre. Sen tog vi bussen till Kallige, va här vid ca 6 tiden. Härligt att va hemma igan. Bleckman kom hit en runda, tror han ha saknat oss ;) Hehe. Åt vindruvor och sen ville dom ha pizza så vi stack hem till Bleckman och hämtade pengar och sen till picknick och hämtade pizza. Snacka om att jag har slarvat med att vara nyttig, men i morgon är det ny dag och vecka och då ska det bli som vanligt, god hemma lagad middag :) Åt pizzan iaf hemma hos Bleckman och satt där och snackade. Min stackars mage mår inte bara utav allt skräp jag har ätit så stackars Bleckman fick spreja rummet med lukta gott när jag satt och släppte mig hela tiden. Hehe. Nu är vi hemma igen och min underbara Kise ligger i mitt knä :) Ska strax sova är väldigt trött.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback