Kallt som fan!

Sitter i en unken gamal husvagn utan någon värme (några värmeljus) och fryset som sjutton. Steg upp kl 4 i natt för att åka iväg och jobba, sov i bilen, efter det blev det jobb i flera timmar, men vädret va rätt fint så inget att klaga på. Men denna husvagn kan man lungt sagt klaga och skrika på! Jag kommer fan inte kunna duscha förens lördag, fy så äckligt och jag kommer säkert bli jätte sjuk utav detta.
Jag ha sån hem längtan efter en varm lägenhet med tillgång till toalett och dusch och min katt, han saknar jag så jag börja gråta. :(
Hoppas ni ha det bättre än mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ingelis Rasmussen

Älskade lilla gumman......Att vara knalle är inte riktigt din grej hör jag....men det går fort till lördag ska du se... Hälsa alla ... Kram/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback