Lördag och kalas

Vaknade idag innan 9 och va klar vaken så steg upp och gjorde mig lite frukost. Blev 2 ostfraller, 1 kiwi, ett glas juice och en kopp te. När kl va 10 och jag hade tröttnat på att Tims idiotiska trådlösa internet hade flippat ut för mån ga gånger gav jag upp och gick ut på balkongen och satte mig där. Så varmt och skönt det va. Satt där till lite efter 12 sen gick jag in och väckte Tim. Började göra mig iordning och vid 2 gick vi hem till syrran med familj. Min systerson Robin fyllde 9 år igår så firade han idag, stor pojke har han blivit :)
Nu har Tim gjort mat, bli köttbullar, ris och sallad, så ska gå och äta sen blir det att ta det lungt och kanske kolla på någon bra film :)
Ha en trevlig lördagskväll

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback