Måndag igen

Inget vidare skoj väder idag när man vaknade och tittade ut, bara massa regn. Blää
Jobbat idag, glömde min telefon hemma, och jag kände mig handikappad utav att inte ha den i närheten ifall någon behövde ha tag på mig. När jag kom hem hade söta gulliga Tim diskat så snällt utav han :) Sen gjorde han mat, blev fiskpinnar och ris.
Just nu är Tim och hans pappa nere i stan för att hämta biljetterna tills i morgon. Ska åka till Jönköping i morgon och stannar där tills på söndag. Ska bli så roligt att få träffa bror och hans tjej igen. Va ju ett tag sedan. Kanske få träffa Amy med, men det vet jag inte, men det hoppas jag på.
Tänkte att jag skulle börja packa ikväll så jag ha det gjort, kommer väl sluta som när vi skulle till danmark. Då hade jag med mig 5 par skor, 3 parbyxor, flera olika tröjer och 3 olika klänningar, väskan va så tung så när vi gick och letade efter hotelet så gick väskan sönder :P Stackars Tim som fick bära den va jätte sur! Men ska försöka inte packa ner lika mkt denna gången!
Nu börja solen titta fram, ska nog promenera hem till farmor och farfar och se hur farmor må, hon har legat på sjukhuset i några dagar nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kipp

Mästerkatten i stövlarna ska resa igen ja! ta de lungt å ha så kul. vi kan fika när ni kmr tillbaka... :) massa pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback