Motion och onyttigt!!

Tog på min kjol och tajts idag för det såg så himla varmt ut, men när jag väl hade varit ute en stund så va det jätte kallt, så ha typ fryst häcken av mig idag. Jobbat, sen åkte jag, Tim och Bleckman till Willys och handlade. Ätit revben och pommes idag, så gott :) Varit ute och gått med Kith nu ikväll, gick en liten runda, härligt att snacka av sig lite skit ;) Men efter lite motion kände jag att jag va tvungen att äta något gott, så då blev det glass med hemma gjord choklad sås, inte speciellt nyttigt, men för jädra gott :) Kolla på fråga Olle nu rätt skoj. Ha även fått veta att det finns tjej kondomer, det hade jag ingen aning om att sånt fanns, men den såg väldigt otäck ut! :P Ha en fortsatt trevlig kväll.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: älins' [freakshow]

Vill du ha hjälp med bloggdesignen?

Hör av dig :)

Postat av: linneads.blogg.se

Hej! Jag vet inte om du hört talas om artikeln "Girls and the City". Jag har skrivit om den i min blogg och skulle vara jätteglad om du ville komma in och skriva vad du tycker. Har jag fel? Kom gärna in och diskutera! Linneads.blogg.se

Postat av: Bröllopsfixaren

Hej hej fin blogg du har :)



jag startade för en vecka sen ett socialt experiment.

jag vill få mitt bröllop men ekonomin säger annat.

bröllopsbloggen har nu startat i hopp om att få min dröm att gå i uppfyllelse...

jag hoppas verkligen att du kikar in och säger hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback