Nu är helgen slut.

Söndag idag, söndagar känns alltid för det mesta så deprimerande för man vet att det är måndag dagen därpå och en hel vecka tills helgen. Bah..
Jobbat lite idag, sen när jag kom hem gjorde jag mat, blodkorv, bacon och stektpotatis, men hade glömt att vi inte hade någon juice och det måste man ha till det, så va inte lika gott som det brukar vara.
Tim hade varit dutig att städat hela lägenheten :)
Kollat på GossipGirl ikväll, det är väl det ända som är roligt på söndagarna :)
Sen hade vi tvätt tid mellan 19.00-23.00 så ha varit där nere och hållt på, drygt för vi hade så mkt tvätt.
Nä, nu ska jag skala mig en morot och kolla på film.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback