Nu är vår nya lilla katt här



Idag fick jag sms från hon som hade katten "Selam", hon frågade om dom kunde lämna katten till oss idag. Och det gick ju bra, tyvärr jobbade jag när dom kom med katten så Tim fick ta emot "Selma" sj. Tim berättade att redan efter 2 minuter när Kisen ville fram och hälsa på henne hade hon fräst av han så mkt att han hade sprungit iväg. Den lilla damen är en tuffing :)
Fundera på om vi ska byta namn på henne. Är det fel att göra det när hon är 12 v? Vet inte om jag är så glad vi namnet Selma. Tycker det är ett människo namn. Men om det ska bytas så är funderingarna på Lillan (Tims förslag), Missan (passar ihop med Kisen), lr Misen, lr Trulsa (syrran tyckte det passade på henne).
Vad tycker ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag tycker Lillan, det har vi också kallat henne... Hihi!

Postat av: micke

döp henne till ingalill :--)

Postat av: Ingelis Rasmussen

Helst ska en katt ha S i namnet säger dom som vet....och då kanske inte lillan bli så bra...det är säkert därför hon heter Selma...Jag tycker som Micaela "Trulsa" om ni nu ska döpa om henne...KRAM OCH GODNATT PÅ ER/MAMMA

Postat av: Kith,Linus&Alice

Vi röstar för Trulsa. de är fint, å lite udda! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback