Nu va det några dagar sen

Ha glömt att skriva så ska uppdatera er lite. I tisdagas jobbade jag, sen va jag, Tim, Kith, Linus och Alice och spelade minigolf, lr Alice spelade ju inte eftersom hon är en hund :P Tim ade även köpt en tröja till mig i tisdags, den va så fin :) I onsdags va jag hos doktorn, jag har sån där järnbrist så ska knapra lite piller nu. Dom sa även att bajset skulle bli korlsvart så jag behövde inte orkoa mig om det va det, jahå så skoj :P Jobbade sen med, sen åkte jag och Tim med mamma till Maxi och handlade lite mat. Sen blev det middag och sen ut och gå med Kith. I natt vaknade jag av att något skvätte i mitt anskite, blev skit sur och skulle precis fråga Tim om han va helt dum i huvudet (trode han skvätte vatten på mig för att skoja.) När jag kolla sover Tim som en stock och Smulan(som vi döpt den nya katten till) satt brevid mig i sängen och tvätade sig. Tänkte va fan är det här läcker det från taket lr? När jag börja vrida mig i sängen känner jag att brevid smulan är det en pöl och lite längre ner oxå, katt J*v*en hade kisat i sängen! Fy fan va sur jag va, och sen sitter den där lilla bitchen och tvätta sig som ingenting har hänt! Väckte Tim och sa att vi måste nog byta säng kläder för Smulan ha kisat i sängen. Men det va bara det att kiset hade gått igenom till madrassen och täcket så vi fick sova med fint på oss, så skoj lr inte. Och det värsta va att hon skvätte upp det i mitt ansikte! Så fram tills i kväll när vi skulle tvätta har sakerna fått ligga ute på balkongen för det ha verkligen luktat kattpiss! Ha jobbat idag, sen städat lite här hemma, gjorde köttfärsrulle så gott :) Och sen har vi haft tvättstugan från 19-23 så har inte fått allt tvättat men iaf det mesta! Köpte även lite saker igår, en tunika och 3 par nagelack!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

USH VAD DU SVÄR!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback