Tillbaka i Jönköping

Sitter här ny duschad och ny skrubbad efter att har varit i värmland.
Igår när jag vaknade upp i husvagnen va jag stel som en pinne, ingen värme trotts att jag sov med byxor, strumpor, två par tröjor och täcke! Mitt hår va så äckligt och flåtigt att jag vägrade se ut så när jag skulle jobba. Tvärs över vägen låg marknadesdkontoret lr nått sånt hette det, gick iaf in där och duschade håret i handfatet. Kan ni fatta att jag har fått stå och duscha håret så? Jag trodde jag skulle smälla av, så skabbigt och äckligt, men håret såg iaf rent ut, även om jag inte kände mig ett dugg frächare! Började bli dåligt väder när vi skulle jobba och utav olika skäl så sa Roger att vi skulle skita i det. Så han och Frida tog bilen+släpet och åkte tillbaka till Jönköping medans jag, Tim och Amy fick vara kvar. Vi roade oss med att gå och käka pizza, gå på tivolit och åka karuseller och kolla på film. Efter det somnade Amy och vi väntade på att Roger och Frida skulle komma tillbaka för att hämta oss och husvagenen. Vid 12 tiden på natten dök dom upp, men det blev ingen hem färd, dom va trötta och ville sova så vi fick sova ännu en natt till i en kall husvagn. Men lite skoj fick vi på natten iaf, för några ungdommar stod precis utanför vagnen och spelade dansbands musik som lät fördjävligt och dansade. Tack och lov så stack dom sen, men stackars dom som bor där uppe, hur mkt till liv har dom?!
Idag åkte vi vid ca 8 på morgonen, stannade vid några öde hus och kallade lite :PSen åkte vi till Rogers jobb för att blåsa upp sliden och hoppborgen, har tagit hela dagen. Så fick väta där, blev Max hamburgare, väldigt gott :)
Ska snart sova och i morgon bär det hem till Kallinge igen och det känns skönt, att få träffa min lilla Kise och Killer igen :)
Natti natti, sov gott <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: K.I.T.H utan blindtarm

Jisses... ja utan dusch är man handikappad! fy fasen. vatten & shampoo är livet! tjohooooOooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback