Torsdag, snart helg.

Ledig idag, så Sara, Victor och Linnea har varit här idag, det har varit skojigt. Fikat och spelat mario cart. När Sara och dom hade gått så va det meningen att jag skulle städat, men det få vänta tills i morgon för jag är så jäkla trött, steg nämligen upp kvart över 6 idag vilket lilla jag definitvt inte är van vid....
Typ legat på soffan resten utav kvällen. Kollat på 2 ½ men och lite annat skoj.
Tror jag ska lägga mig snart för orka knappt hålla ögonen öppna.
Men för er som undra när inflyttningsfesten blir av så ska jag tala om att det kommer inte bli någon, många som ha frågat men palla inte ha något sådant.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback