Bra och dåligt

Har varit rätt slut idag. Caspian va vaken från 1-5 i natt, klar vaken låg han i sängen och spottade ut sin napp och så fort han hade gjort det så började han gnälla så jag fick hålla på att sätta in den hela tiden. Men man ska väl vara glad att han bara gnäller och inte skriker, det hade varit jobbigare.
Steg upp vid lite innan 9 och pumpade ut mjölk, byte blöja och matade Caspian. När han hade somnat sen igen åt jag frukost och kollade lite på tv. Därefter blev det att tvätta, vika tvätt och göra sig iordning. Vid 12 kom Sam och hämtade oss och körde in oss till sjukhuset.
Va och gjorde sån koll på Caspians höfter, allt såg jätte bra ut. Därefter gick vi upp till Neo avdelningen där dom vägde och mätte han. Han hade blivit 49 cm och vägde 2905 g. Doktorn tyckte det såg jätte bra ut så hon skrev ut Caspian. Härligt tycker vi alla 3!
Tyvärr när jag ringder för att berätta den glada nyheten för Tim hade han inte lika glada nyheter att berätta för mig. Han fick inte vara kvar på jobbet för dom hade förlite arbete, så nu från och med månad är han arbetslös igen. Känns trist med tanke på att han tyckte om att jobba där. Men förhoppningsvis hittar han ett jobb där han trivs lika bra snart!
Sam hämtade oss efter sjukhus besöket och så åkte vi hem till han och fikade, mamma kom oxå dit. Sen efter en stund körde mamma hem mig och Caspian.
Hemma blev det mys med Tim och sen lagade han middag. Har duschat och nu ska vi kolla på den nya saw filmen som vi skulle ha sett igår, men då va den tydligen inte klar. Men nu så :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback