En lugn söndag


Det har varit en lugn söndag och typ inget som skulle göras ha gjorts, men så kan det bli ibland när man är lat.
Steg upp vid 10 tiden och åt frukost, där efter blev det att kolla på tv en lååång stund.
Va ute och gick en runda, jätte kallt så är glad att jag tog vinter jackan. Men det va härligt att gå en runda när luften va så frisk.
Blev mys på soffan framför en film, sen åkte vi ner till ÖoB en runda, men hittade inget roligt där, så blev en sävng till Maxi där vi köpte en stor nalle puh tavla hehe som om vi inte redan har det i bebisens rum :P
Mamma och Sam va och lämnade pellets till katttoan. Det är ingen vanlig katt toa vi ha, utan en som inte är så vanlig, men mkt bättre än vanliga. Tack så mkt mamma och Sam :)
Tim gjorde rosa potatismos till middag, tycker det är roligt med såna saker :) Hehe, tror Tim kommer bli lite mobbad på jobbet i morgon när han ska äta sin lunch :P
Kvällen har bestått av tvätta, hänga tvätt och tvätta mera :) Ska köpa en torkställning så man slipper ha tvätten i torkskåpet som inte fungerar ordentliget.
Badade fotbad och Tim va gullig och filade mina fötter, jag kan typ inte göra det längre nu när jag har en stor mage som är ivägn för det mesta. Han fick även ge mig lite fot massag när han smörjde in fötterna, tänk att man har en sån snäll pojkvän <3
Sen har han även målat magen på mig, finta va? :) Lugn mamma det är bara med kajal penna och inte tatueringsmaskin! :P
Nä nu ska jag hänga den sista tvätten och sen sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennie (jons flickvän)

Hahah ! ja trodde de va en riktig som du hade sen innan!:P hehe men snyggt va de ;)

Postat av: mamma

Tack det var ju snällt...först fick jag andnöd men nu har jag lugnat ner mej...Glömde visa kortet på Annelis lilla Tindra så söt...KRAM/mamma

Postat av: Anonym

Hej jag tänkte bara fråga vad dert är för katt toa ni har? för vi har nämligen tre katter och två vanliga kattlådor o jag mår så jävla illa av att rensa dom varje dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback