ett litet steg

Blev väckt kl 6 i morse oxå, fick 2 dropp påsar med antibiotika. Där efter kom det in sköterskor och tog blodprov. Sen va det bara till att ligga och dryga. Trodde Tim skulle komma med Caspian på morgonen som han hade lovat, men han låg och sov i stället, så blev lite besviken på honom. Men han hade knappt sovit i natt, så få väl ha lite förståelse för han med.
Vid 11 tiden kom en läkare och pratade. Dom hade beslutat att byta ut antibiotikan på dropp till tabletter i stället nu när febern va bort. Så nu blir det 3 tabletter dagligen. Han sa även att jag fick va nere hos Caspian men att jag fortfarande är inskriven här och ska sova här.
Så idag har jag varit hos Tim och Caspian och gosat <3 Ätit god middag som Tim har lagat och på kvällen har vi kollat på film och myst. Nu är jag tillbaka på kvinnorkliniken, har pumpat mjölk och nu blir det sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback