Hem längtan

Natten gick hyfsat bra. Caspian va väl inte direkt sugen på att sova utan låg och gnydde för sig själv, men grät gjorde han inte. Ammningen gick inte allt för bra på natten, han ville inte alls suga utan tyckte det va bättre med sonden. Det tar knäcken på mig! Jag vill att han ska amma hela tiden så dom tar bort sonden och vi kan åka hem.
Jag har sån hem längtan att jag hela tiden bryter ihop och gråter. Jag hatar sjukhus och känner mig rädd och nervös utav att vara här. Det är så jobbigt, så jag hoppas att vi snart ska få komma hem till det trygga. Och inte gör det bätre att folk hela tiden ringer och skicka och fråga när vi kommer hem, trotts att man har svarat dom samma sak varje dag. Vi vet inte, men när Caspian har blivit av med sonden får vi nog komma hem!
I morse började telefonen ringa flera gånger, blev skit sur, bara för att vi har fått barn betyder väl inte det att vi är uppe tidigt.? Vi försöker sova när Caspian sover så att vi är pigga sen.
I övrigt har det inte hänt mer än vad det har gjort senaste veckan typ. Mamma och Sam har varit här och kollat på Caspian genom rutan. Därefter åkte vi och handlade lite mat.
Nu blir det film och sen sova, när jag sover så går iaf tiden lite framåt!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Hejsan! Stackare med hemlängtan! Det hade jag med haft.. hah... Hatar med sjukhus så förstår dig :/

Postat av: mamma

Lilla gumman, du ska se det kommer inte att dröja så länge till tills ni är hemma. Det här med att gråta för allt hela tiden är hormonerna, det kommer nog att ske första tiden hemma också, det tar sin tid efter en förlossning innan man kommer i balans... KRAM/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback