Jätte tuttar

Fick en chok när jag tog av mig bh och kollade mig i speglen igår, jag har fått jätte tuttar. Visst har man sett att dom är större nu när jag pumpar och ammar men jag har inte orkat kolla så noga på det. Ser typ ut som jag gjort en bröst förstoring kanske 2 eller 3 storlekar :P
Dagen har bestått av att mata, pumpa och gosa med Caspian. Lärkarna har varit här och tagit prover för gulsot och infektion och det va inget utav det som tur va. Han har nämligen fått massa prickar över hela kroppen och är röd, men det är helt vanliga hormon prickar, eller va det kallas. Dom har även vägt han och nu börjar han gå upp i vikt, så duktig vår pojke är.
Jag och Tim tog oss en liten prmenad ner till affären som ligger neranför sjukhus om rådet. Jag kände att jag behövde frisk luft och sen ville jag handla lite frukt. Men deras frukter va inte dom frächaste så det fick va.
I natt ska Caspian få sova hos oss för första gången, är så nervös att larmet ska börja låta eller nått sånt. Men jag hoppas att det kommer gå kanon.
Nu ska jag och Tim kolla på film och mysa <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback