Kanske, kanske inte

Dagen började väl inte för bra. Natten har varit hemsk, med förvärkar. När jag stiger upp och ska gå på toa upptäcker jag en slemigsak med blod i som kommer från mig, urk. Ringer in till förlossningen där dom förklarar att det är slemproppen. Men den har ju redan gått säger jag. Då vissa det sig att det kan bildas en ny om det går lång tid emellan eller så lossnar tden lite i taget. Jaha då va det väl inte mkt att oroa sig över tänker jag och äter frukost i lugn och ro. Nästa chok kom nästa gång jag va på toa då det kom blod då ringer jag in igen och nästan hyperventilera i telefonen, men då säger dom att jag ska inte oroa mig för det är fortfarande slemproppen som går. Vilket jag tycker va väldigt otäckt och jobbigt så idag har jag knappt viljat gå på toa för det känns jobbigt och äckligt.
Jobbade iaf en stund idag, sen va det hem och hänga tvätt och tvätta en maskin till. Sen vidare till Willys med Tim och Rolf för att handla, jobbigt att gå när det börja göra ont, men det gick iaf.
Hemma fick det bli köpt pizza, suck va mkt sånt det ha blivit på sista tiden. Mern denna va en nyttig variant med brocoli och paprika på, god va den faktiskt kommer från Willys men sorten kom jag inte ihåg va den hette. :P
En gamal klasskompis till mig kom hit en runda, Evelina, det va mkt trevligt tycker jag och det hoppas jag vi gör om :) Köpte endel bebis kläder utav henne som hon hade. Blev rätt mkt, men slänger in bilder i morgon för just nu pallar jag inte. Men roligt när man kan fynda billiga kläder :)
Evelina har nyss åkt så nu ska jag vika tvätt och sen ska jag ta och packa BB väskan, i fall det skulle dra igång i natt så man slipper stå med det. Men drar det inte igång i natt så ska jag upp tidigt och vikariera på ett dagis. Dock så går min systerson där och syrran sa ikväll att han kanske ha fått maginfluensa så är inte direkt sugen på att jobba där imorgon, men nu har jag redan lovat, hoppas jag inte blir smittad igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback