Nehe

Nepp ingen bebis ännu, värkarna försvann i natt. Men trotts det så sov jag jätte oroligt, tror det är för att jag vet att det kan sättas igång när som.
Steg upp lite innan 7.30. Åt frukost, gjorde mig iordning och kollade på vakna med the voice.
Vikarierade idag på mumindalen, fast det va inte många timmar, men skoj iaf, och pengar blir det utav det oxå :)
Gick hem till farmor och farfar efteråt, farmor höll på med mat så det va bra tajmat. Blev hemma gjorda köttbullar, potatis, sås och sallad mkt gott. Satt där en bra stund sen kom jag på att jag behövde göra endel grejer idag så då blev det hem.
Hade ett stor berg med tvätt som skulle vikas, tog typ 30 min. Sen har jag tvättat, hängt tvätt, tvättat, skurat badrummet och städat lite.
Tim lagade middag när han kom hem från jobbet, blev kyckling och ris. Sen har vi bara tagit det lugnt framför tv. Fick förvärkar, så tog en lååång dusch och härligt va det. Vet inte om man får bada när slmproppen har gått, måste ringa och kolla det. Är menningen att jag och Tim ska gå på spa i helgen om man får bada och ingen bebis är kommen.
Nu blir det vika tvätt och hänga tvätt, sen varm choklad och gos med baby. Ska bara stanna uppe och kolla på desperate housewives sen sova, ska upp jätte tidigt i morgon.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Nej nej nej, inget spa här proppen gått.. du får helst inte bada alls när proppen gått.. Massa bakterie.. !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback