Ny vecka, nya tag

Blev inget skrivande igår, va helt slut så somnade på soffan och sov halva kvällen där, och tur va nog det för Caspian va vaken mellan 21-05, tur han inte skriker under dom timmarna!
Men iaf igår va det stor städning här hemma, gick rätt fort när både jag och Tim höll på. Sen va det julskyltning med Tim, Caspian, Rolf, syrran och hennes barn. Tim satte upp julstjärnorna och adevntsljusstaken så det blev jätte fint i fönsterna.
Idag steg jag upp vid lite innan 9, bytte på Caspian gav han mat och sedan så åt jag frukost. Diskade och satte igång en maskin tvätt och sen tog jag och Caspian en promenad hem till syrran. Va där i några timmar och pratade. Robin och Sebbe fick hålla sin kusin första gången och det tyckte dom va jätte roligt kan jag lova. Sebbe blev nästan lite arg på Robin när Robin klappade på Caspian för Sebbe ville ha han för sig själv :P
Efter gick vi hem där Tim va hemma, Tim jobbade sista dagen idag. Hoppas verkligen han får komma tillbaka eller att han hitta ett jobb där han trivs lika bra som på detta!
Åt mat och sen kom en kompis till Tim upp. Jag fixade med tvätten och vek den.
Nu ikväll har jag varit spikad famför tv, ullared och grannfejden. Hasselstad va ju med denna gången med Fabbe och Adde, lite små skoj. Pappa har ju jobbat uppe hos Fabbe lite och sen har ju Tim jobbat där till och från sen han va 15 år :P
Har fått eller iaf lånat en telefon utav Tim nu. Är typ dator telefon, Tim fick den när han tatuerade den är ny, jätte fin telefon. Jag ville ha sån innan för typ 1 år sedan när Tim hade en sån, men sen fick jag inte tag på en sån så brydde mig inte om det. Så blev rätt glad när Tim sa att jag kunde ta den eftersom han köpt en ny telefon. Så nu slipper jag ha Tims pappas gamla sten ålders mobil :P
Nä äta lite glass och mysa med baby till en film, sen få vi se hur mkt sömn vi får i natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback